Szanowni Państwo
Tegoroczne Forum Pełnomocników w formie 2-dniowej konferencji planowane było na maj. Z oczywistych względów w nie odbędzie się ono w tym terminie; wstępnie przełożone zostało na jesień, ale czas pokaże czy dojdzie wtedy do skutku.
W związku z aktualną sytuacją związaną z COVID-19 postanowiliśmy (wspólnie z Wydziałem Współpracy Społecznej Urzędu Marszałkowskiego) zorganizować dla Państwa spotkanie, które pozwoli zaplanować działania/odpowiedzieć na pytania/rozwiać wątpliwości związane ze zlecaniem, wdrażaniem i rozliczaniem zadań publicznych w samorządach.
Sytuacja jest niezwyczajna, więc i spotkanie odbędzie się w nadzwyczajnej formie – na platformie ClickMeeting.
Poniżej znajdują się zagadnienia, które będą poruszane oraz szczegóły dotyczące wzięcia udziału w spotkaniu.
Spotkanie będzie zorganizowane w czwartek, 30-ego kwietnia w godz. 10.00 – 13.00 a poprowadzi je Artur Gluziński, ekspert w zakresie relacji JST-NGO i wieloletni prelegent naszych Forów.
TEMATY PORUSZANE PODCZAS SPOTKANIA:
Co robić gdy:
- Konkurs został ogłoszony, spłynęły oferty a teraz jest już czas na rozstrzygnięcie konkursu,
- Konkurs rozstrzygnięty (opublikowano wyniki) ale nie podpisano jeszcze umów,
- Konkurs rozstrzygnięty, podpisano umowę ale nie dokonano jeszcze przelewu,
- Umowa zawarta, przelew wykonany,
- Czy akceptować poniesione już wydatki,
- A jak z kosztami stałymi,
- Wpływa teraz oferta w trybie art. 19 a,
- Trwa realizacja zadania w trybie małych grantów,
- Trwa zadanie zlecone w oparciu o uchwałę w sprawie uchwały o wspieraniu sportu,
- Realizowane jest zadanie w oparciu o ustawę o zdrowiu publicznym,
- Anulowanie/unieważnienie/ odwołanie konkursu czy to jest możliwe?
- Jak przygotować rozwiązanie umowy za porozumieniem stron,
- Aktualizacje kosztorysu, planu i harmonogramu i rezultatów.
Inne zagadnienia:
- Co z dalszą wypłatą stypendiów sportowych?
- Inicjatywa lokalna w czasie pandemii.
- A jak z budżetem obywatelskim?
- Świadczenie nieodpłatnej pomocy prawnej a COVID-19.
- Tarcza antykryzysowa 1.0 i 2.0 w kontekście zlecania zadań.
JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W SPOTKANIU:
- Jeśli korzystacie Państwo z przeglądarki internetowej proszę przejść na stronę: https://pracowniapozarzadowa.clickmeeting.com/zlecanie-i-realizacja-zadan-publicznych-a-covid-19. Konieczne będzie podanie swojego imienia oraz adresu mailowego a następnie kliknięcie „wejdź”.
- Jeśli korzystacie Państwo z aplikacji mobilnej ClickMeeting (dostępna w Google Play oraz AppStore) po jej uruchomieniu trzeba wybrać opcję „Jestem uczestnikiem” a następnie podać ID spotkania: 319-982-365 i kliknąć „Dołącz do wydarzenia”.
Do spotkania będzie można dołączać od godz. 9.40 w czwartek.
Tych z Państwa, którzy planują wziąć udział w spotkaniu proszę o przesłanie krótkiego potwierdzenia drogą mailową do dnia 29 kwietnia do godz. 14.00. Pozwoli nam to lepiej zorganizować spotkanie.
Pozdrawiam serdecznie,
Łukasz Cieśliński